Klacht: Cups espresso intenso

op 01 oktober 2017 over Krups in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw dolce gusto,

Wij hebben sinds twee weken een probleem met de koffie cups.
Aangezien wij een enorme liefhebber zijn van uw product zou ik u dit toch willen melden.
Het probleem is dat de koffie uit de cups soms niet meer verticaal het kopje in loopt zodat de koffie verloren gaat en dan het overnieuw moet proberen.
Misschien dat dit probleem u eerder is medegedeeld en dat u daar een controle op uit laat voeren.
Mvg B.R.

Gewenste Oplossing:

Hier een controle op uit word uitgevoerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Krups

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Krups in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Bigbob