Klacht: Cups die niet werken

op 11 augustus 2017 over Krups in de categorie Koffie

2dagen geleden wil ik koffie maken, doet het apparaat het niet meer. De motor bromt nog wel wat maar er komt geen koffie uit. Omdat het apparaat 3 jaar oud is denk je dan, oké die heeft het gehad.
Het waterreservoir heb ik in de vuilnisbak gegooid en het apparaat in de stal gezet voor recycling.
Gisteren direct een nieuw apparaat gekocht. Heerlijk want we hadden de koffie gemist.. Vandaag ga ik koffie maken en daar gebeurt het zelfde de motor loopt maar weer geen koffie. Dat kan toch niet waar zijn 3 jaar niks aan de hand en nu op 3 dagen 2 keer het zelfde probleem. Na een tijdje zitten boos zijn en nadenken ben ik terug gegaan en heb een andere cup gepakt en ik had weer koffie. DUS het ligt aan de cups, die gaan dan blijkbaar niet open. En nou is mijn vuilnisbak leeg gemaakt en het waterreservoir van mijn oude apparaat is weg en ik heb dus 2 werkende apparaten.

Ik wil graag een nieuw waterreservoir voor mijn oude apparaat en een goede tip hóe ik het nieuwe apparaat het beste kan bewaren want er zit nu water in. De verpakking heb ik nog. En ik zou graag een vergoeding willen voor de cups die niet werken.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Krups

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Krups nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht M. S.

6 dagen geleden - Mijn klacht wordt niet in behandeling genomen door Krups. Dat vind ik niet netjes, ze kunnen op zn minst zorgt zeggen voor het ongemak en voor het feit dat ik onnodig onkosten heb gemaakt die niet nodig waren geweest. Door ondeugdelijke cups.

Alle klachten die gemeld zijn door M. S.