Klacht: Troggelen alleen geld af

op 04 februari 2016 over Credion in de categorie klachtmelden

Ik heb in 2014 mijn business plan laten lezen door iemand van de vestiging in Roosendaal , dhr van Baardewijk, en n.a.v. zag hij zeker kansen dat hij een investeerder zou vinden voor mijn bedrijf in sportkleding.
Ik heb de standaard fee van 750 Euro betaald (na mogelijke investering was er nog een succesfee) en daarna hoorde ik in feite niks meer.
Toen ik zelf informeerde kreeg ik allerlei vage antwoorden dat er mensen met vastgoed als achtergrond interesse hadden maar ik geloofde er eigenlijk niks van. Was wel erg toevallig dat hij een dag nadat ik informeerde, na weken gewacht te hebben, ineens een afspraak zou hebben.
Waarbij hij bovendien heel vaag bleef.
Ook hoe hij te werk was gegaan, wilde hij niks over zeggen nadat eigenlijk bleek dat er geen geïnteresseerden waren volgens hem.
‘Het informatie memorandum kan ik je niet overhandigen aangezien dat een invuloefening betreft op het computermodel dat wij gebruiken om de investeerders te informeren’

Voor 750 Euro heeft hij misschien vluchtig mijn business plan doorgelezen en that’s it. Dus dat heeft hem, naast een afspraak met mij, hooguit een uur gekost. Makkelijk verdiend toch?

Mensen, ga niet met (deze vestiging van) Credion in zee, als je niet zeker bent van je zaak. Ze doen alsof je business plan goed genoeg is om vervolgens gewoon de fee te ontvangen en geen moeite doen.

Als mensen die eigenlijk met hem in zee hadden willen gaan, dat niet doen n.a.v. mijn klacht.
HIj heeft bovendien een achtergrond bij de Rabobank, dat zegt volgens mij wel genoeg. Ik had er niet in moeten trappen.

Alle klachten die gemeld zijn door banter23