Klacht: Covid-19 annulering terugbetaling

martin.delbi op 17 februari 2021 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Onze vlucht KZYI2O in Juli 2020 was geannuleerd door COVID.

Zij stuurden nochtans 2 keer per maand een status update van de terugbetaling. Leek intern nochtans allemaal deftig in orde, want dat doen ze niet allemaal.

Na 2-3 maanden was de terugbetaling van de luchtvaartmaatschappijen naar hun in orde en was mijn status dat zij het geld in handen hadden en u moest de uitbetaling naar mij gebeuren.

Ondertussen zijn we 4 maanden verder sinds die laatste status update en is die status nog altijd hetzelfde. 4 maanden nodig om een interne terugbetaling te doen lijkt me zeer straf…

3 weken geleden ben ik beginnen bellen (1-2x per week) en elke keer krijg ik het antwoord van Indische medewerkers We hebben het in escalatie gezet, nog enkele dagen / 1 week / eventjes geduld en je zal je geld ontvangen.

Dus mij lijkt het dat ze je gewoon aan het lijntje houden en dit geld bewust niet uitbetalen om niet overkop te gaan. Tot ze wel overkop gaan en dan is het bye bye geld…

Als ik de terugbetaling op mijn rekening krijg :)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door martin.delbi