Klacht: Courlux stuurt Alektum Incasso BV op me af???

op 27 januari 2014 over Courlux International in de categorie Oplichting

ik had ook keer iets besteld op internet scheermesjes was en bedragje van 3.25 of zo tot nu toe niks ontvangen… maar wel gelijk Alektum Incasso BV op me afsturen dat ik wel ff € 43,93 op rekening wil storten?????

ik betaal niet wat ik niet heb gekregen... nu hoef ik helemaal niks meer van deze bedrijf

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Courlux International in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Courlux International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Courlux International

Heeft op 06 februari 2014 om 15:02 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw mail kunnen wij u mededelen dat uw openstaande vorderingen zijn doorgegeven aan het incassobureau Alektum.
Helaas hebben wij geen eerdere reactie van u mogen ontvangen op onze herinneringen die wij eerder naar u hebben verstuurd.

Het incassobureau handelt de vordering met u af.
Dit is de werkwijze die is afgesproken door ons bedrijf.

U kunt het incassobureau bereiken op telefoonnummer 020-4177177
Of mailen naar info@alektum.nl

Heeft u vragen of opmerkingen, dan kunt u ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur op telefoonnummer: 0900-4564564.

Courlux klantenservice

Heeft op 06 februari 2014 om 21:51 geantwoord

waarom moet ik reageren??? als ik niks ontvangt?????
ik heb en bedrijf en krijg genoeg van die nep rekeningen
nu ook van Courlux wel rekening sturen en niks ontvangen.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Courlux International beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht peterkn

3 jaren geleden - waarom moet ik reageren??? als ik niks ontvangt????? ik heb en bedrijf en krijg genoeg van die nep rekeningen nu ook van Courlux wel rekening sturen en niks ontvangen.

Reactie van de melder van de klacht peterkn

Alle klachten die gemeld zijn door peterkn