Klacht: coupon niet verrekend

op 14 september 2018 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Had bij mijn bestelling aangegeven dat ik gebruik wilde maken van mijn coupon voor 2 Big Mac menu’s. Dit zou de eerste keer zijn.Bij het afrekenen met pin werd niet meer gevraagd naar mijn coupon. Ik ging er van uit dat het in mindering was gebracht.Na afgerekend te hebben zag ik dat dit niet het geval was. Ik heb mijn coupon laten zien en wenst dat het verrekend werd. Daar ik bij het bestellen reeds had aangegeven dat ik mijn coupon wilde gebruiken. Door de kassière en de manager werd mij gezegd dat ik voor het afrekenen had moeten aangeven en dat zij NIETS meer konden doen. De kassière had mij voor het afrekenen op kunnen wijzen daar ik het reeds had aangegeven. Ik vind dit belachelijk vooral als ik voor het eerst een coupon in wil wisselen met de nieuwe app. Moet ik voortaan eerst de bon bekijken voordat ik afreken? Wat als de kassière iets verkeerd heeft aangeslagen en ik betaald heb, moet ik dan fluiten naar mijn geld! Ik ga er vanuit dat McDonald hier toch wel een oplossing voor heeft. Zo niet, is het voor mij en mijn familie de laatste keer geweest. Het gaat mij zeker niet om het geld maar om de principe. Mocht er toch een oplossing geweest zijn dan mag men ook eens met de manager gesproken worden en hem verteld worden wat die mogelijkheid is.

Een vergoeding voor het te veel betaalde. Ik heb nu voor 2 BigMac menu's betaald in plaats van 1.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hakan7