Klacht: Coulanceregeling Restaurantcadeau

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op mijn verjaardag een restaurantcadeaukaart gekregen. Hartstikke leuk natuurlijk. Maar had niet gelijk de gelegenheid om er gebruik van te maken. Tot afgelopen weekend. Helaas kon ik de kaart niet meer gebruiken…deze was geldig tot en met 26 juli. Dus ik een mail gestuurd. Kreeg ik als reactie dat ik wanneer ik €9.95 zou overmaken een nieuwe kaart kon krijgen twv €20,-. Absurd! Meld dan op de kaart dat er een geldigheidsdatum aan vast zit. Dit staat niet op de kaart vermeld. En ook niet in de geschenkverpakking.

Gewenste Oplossing:

Zou graag willen zien dat ik kosteloos of tegen verzendkosten een nieuwe geldige kaart krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RestaurantCadeau

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RestaurantCadeau nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dreamlover.