Klacht: Coulance

op 17 september 2016 over Tickets4U in de categorie Kaartenverkoop

Wij besloten in febr kaarten te boeken voor strandfestival sand met vrienden 4 tickets gekocht voor 268 euro! 14 dagen voor het concert sloeg het noodlot toe de vriend van onze vriendin waar we mee zouden gaan kreeg een acute hartstilstand en overleed een week later! Hij had de link van de tickets in zijn mailbox staan waar we dus niet meer bij konden! Dagen later vonden we een apje met het afgeboekte bedrag en kwamen er zo achter waar het geboekt was dus wij gebeld met ticket 4 you verhaal uitgelegd de reactie was sorry wij horen de gekste verhalen stuurt u een sms je met de telefoon van de overleden persoon dit kon niet aangezien de telefoon geblokkeerd was! Zelfde dag nogmaals gebeld met een andere medewerker dat de sms niet verstuurd kon worden waarop we de rouwkaart hebben ingescant en verstuurd met ons rekeningnr en de verzekering dat er een goede oplossing zou komen daar wij echt geen zin hadden om hier heen te gaan gezien de omstandigheden! Wat scherts onze verbazing de link voor de kaarten wordt ons in de mailbox gedrukt terwijl sand de volgende dag plaatsvondt! De kaarten geprobeerd om te verkopen wat natuurlijk niet is gelukt!! Veel te kort dag! Dus geld weg veel verdriet en zeer slechte afhandeling van ons probleem!

Wij zouden tevreden zijn geweest met bijvoorbeeld de de link te verwijderen en ze ons een soort tegoed bon hadden gegeven om bijvoorbeeld op een later tijdstip een concert te kunnen bijwonen! Of geld terug wegens onvoorziene omstandigheden in ieder geval een regeling die redelijk was geweest gezien de toch al verdrietige omstandigheden van onze vriend die maar 46 jaar mocht worden!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tickets4U

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tickets4U nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tickets sand