Klacht: Coronaregels zijn er niet!

F19999 op 12 september 2021 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Sontplein Groningen, even gezellig met de kinderen naar de mcdonalds. Bij binnenkomst in de rij staan. 1,5 meter niet mogelijk. Twee van de ong 10 bestelschermen zijn open. Deze twee schermen staan tegen over elkaar, bestellen moet dus bil aan bil. 1,5 meter?
Afhalen duurde ontzettend lang en moest via een lange rij van in een gangetje van nog geen meter breed.
Na een lange tijd wachten eindelijk bestelling klaar. De Big Mac zonder ui en augurk, was goed belegd met ui en augurk. De cheeseburger met speciale wensen was al helemaal geen rekening mee gehouden en daarbij hadden we te weinig frites.
Kwam altijd graag bij deze vestiging, maar in deze setting kom ik er niet weer. Jammer

Zorgen dat in ieder geval klanten Corona proof binnen kunnen komen. Desinfectie pompjes nergens te vinden, zet deze her en der neer. Bij het in werking stellen van minder bestel schermen, wel zorgen dat mensen afstand van elkaar kunnen houden. Ook mensen met een zwak immuunsysteem houden op zijn tijd van een lekker Big Mac menuutje en willen zich veilig voelen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door F19999