Klacht: Corona virus

op 18 maart 2020 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Ik ben weggestuurd uit de mcdrive omdat ik op de scooter was, maar blijkbaar alleen auto’s nog geholpen worden. Ik vind het een kansloze oplossing van de zaak in Hoogvliet. Je bent nu letterlijk verplicht om een auto te hebben, wat maar 50% van de mensen heeft want de andere 25% hebben geen geld en de rest zijn jongeren. Zowel ik op de scooter als de personen in de auto’s raken allemaal al die pin automaat aan, dus er zit geen verschil in behalve de grootte van het vervoer. Ik vind het zeer kansloos en raad aan dit protocol aan te passen. Dat mensen niet mogen komen in de zaak, is te begrijpen. Maar een fietser of een scooter in de mcdrive hoort gewoon geholpen te moeten worden. Bovendien is er geen melding rondgestuurd naar de mensen, niet naar iedereen in ieder geval.

Wanneer ik gewoon mijn milkshake en bigmac krijg waar ik voor kwam benzinekosten voor de benzine die ik verspild heb aan deze onzin.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RedDragon0105