Klacht: Corendon heeft hotel niet betaald, ruim 3 uur in paniek gezeten!!!! Mochten het hotel niet in

op 13 januari 2014 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Via reisbureau Diana van den Berg in Rhenen een luxe vakantie van een week geboekt naar Turkije in hotel Rixos Tekirova. Dit alles via Corendon.
Vlucht prima, vervoer naar hotel ook prima. Bij aankomst bij de balie van de receptie echt schofterig behandeld, wij mochten er niet in! Eerste anderhalf uur geen duidelijkheid gekregen, de mensen achter de balie spraken heel gebrekkig engels. Wat bleek, Corendon had de factuur niet betaald dus wij mochten er niet in… Sta je dan met vrouw en kind van vijf ’s avonds in het donker in een vreemd land. Wat ga je dan doen…… Vervolgens de reisleider gebeld, die ging het oplossen. Na een half uur maar weer eens gebeld, schofterig kregen wij te horen dat hij er mee bezig was en we moesten maar geduld hebben. Inmiddels lag onze dochter op de grond voor de receptie te slapen want wij mochten niet plaatsnemen in de lounge. Uiteindelijk na 2 1/2 uur kregen wij plots te horen van de man bij de receptie dat het geregeld was en werden de kamersleutels op de balie gegooid. Er werd ons duidelijk verteld dat we niet moesten zeuren en dat het toch geregeld was….Inmiddels was het 21:30.
De dag erna klacht ingediend bij de reisleiding, die nog steeds heel erg gepikeerd was, vervolgens nooit meer iets van gehoord.
Thuis gekomen met een veel te krap vliegtuig uit het stenen tijdperk waar de afbladderende arabische teksten aan de buitenkant van het vliegtuig zichtbaar waren, kapotte tafeltjes en keihard lekkende airco. De volgende dag hebben wij een klacht ingediend bij het reisbureau, zij hebben onze klacht ingediend, en na jawel 9 weken kregen we een reactie van Corendon. Excuses, alle partijen zijn aangesproken en of we nog verdere vragen hebben…. Wij hebben geen vragen meer maar zouden een oplossing willen in de vorm van een compensatie, waar ook om was gevraagd in het klachten formulier van het reisbureau aan Corendon. Echt, in de brief stelt Corendon zelfs dat het heel normaal is dat iedereen met de knieen in de nek vervoert word en dat het uiterst gebruikelijk is dat een airco water lekt in je schoot…..Echt ongelooflijk wat een bedrijf. Nu hebben wij een brief gezonden aan de directie van Corendon met het verzoek om te reageren. Misschien dat ze hier wel een uiterst serieuze klacht kunnen herkennen. Daarnaast hebben wij dit aangekaart bij diverse consumentenprogramma’s.
Reserveringsnummer 6198802

Een compensatie

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 30 januari 2014 om 14:58 geantwoord

Geachte heer/ mevrouw,

U heeft reeds een inhoudelijke reactie mogen ontvangen.

Corendon webcare

Alle klachten die gemeld zijn door henkmaasland001