Klacht: CoolBlue zelfde dag levering

op 19 juli 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

andaag verwachte ik twee bestellingen van CoolBlue. Deze gingen tussen 18u en 22u geleverd worden. Om iets na 22u krijg ik een sms dat de levering pas om 2240 zou komen. Omstreeks 2245 krijg ik een mail, waarin staat dat de bezorger zogezegd aan men deur is geweest, maar niemand open deed. Hij zou een briefje hebben achtergelaten. Geen van bijde zijn gebeurd! Ik ben speciaal wakker gebleven om deze levering (die ik nodig had) te ontvangen. Wij hebben een camera systeem op onze deur gericht staan, en daar was niemand op te zien. Ronduit schandalig!

Bij deze had ik graag van u een uitleg ontvangen waarom uw bezorgers liegen omdat ze te laat zijn en had ik graag mijn 19.90eur (2x 9.95eu) terug gekregen.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 augustus 2017 om 13:01 geantwoord

Geachte heer Maus,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door DanMechelen