Klacht: cookies

op 09 augustus 2017 over Schoolbank.nl in de categorie Websites

Al jaren op schoolbank in kunnen loggen. Nu, op de vernieuwde site, wil ik weer inloggen en op de vraag of ik cookies wil accepteren heb ik alleen de noodzakelijke cookies aangevinkt. Blijkt dat er geen keuze is want dan kan je niet inloggen. Wél als je alle opties aangevinkt houdt. Dit vind ik zeer onbetamelijk.

Als je écht een vrije keuze hebt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoolbank.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schoolbank.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Schoolbank.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schoolbank.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schoolbank.nl

Heeft op 08 september 2017 om 11:57 geantwoord

Beste mevrouw van Kampen,
Bedankt voor uw bericht. SchoolBANK heeft sinds kort een nieuw inlogsysteem: Sanoma Account. Het is mogelijk om uw privacy instellingen in Sanoma Account te wijzigen. Ga naar Mijn Account en klik op Privacy Instellingen. Hier kunt u gericht adverteren op basis van Sanoma Account gegevens toestaan of weigeren.

Groeten,
SchoolBANK

Alle klachten die gemeld zijn door Ankie..