Klacht: cookies

op 09 augustus 2017 over Schoolbank.nl in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al jaren op schoolbank in kunnen loggen. Nu, op de vernieuwde site, wil ik weer inloggen en op de vraag of ik cookies wil accepteren heb ik alleen de noodzakelijke cookies aangevinkt. Blijkt dat er geen keuze is want dan kan je niet inloggen. Wél als je alle opties aangevinkt houdt. Dit vind ik zeer onbetamelijk.

Gewenste Oplossing:

Als je écht een vrije keuze hebt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoolbank.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schoolbank.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Schoolbank.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schoolbank.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schoolbank.nl

Heeft op 08 september 2017 om 11:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw van Kampen,
Bedankt voor uw bericht. SchoolBANK heeft sinds kort een nieuw inlogsysteem: Sanoma Account. Het is mogelijk om uw privacy instellingen in Sanoma Account te wijzigen. Ga naar Mijn Account en klik op Privacy Instellingen. Hier kunt u gericht adverteren op basis van Sanoma Account gegevens toestaan of weigeren.

Groeten,
SchoolBANK

Alle klachten die gemeld zijn door Ankie..