Klacht: contractsduur klopt niet! KPN erkend fout maar corrigeert niet!

op 18 mei 2018 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

heb een contract met ingangsdatum van 10-10-2015 met een contractduur van 2 jaar ( staat letterlijk zo op mijn contract ).

ik heb hierover al een klacht ingediend bij KPN en heb sowieso mijn teveel betaalde toestelkosten terug ontvangen, ze erkende de fout en gingen hier dus in mee om het met terugwerkende kracht te corrigeren.

nu wil het feit dat ik in december sowieso al contact heb gehad wat de afkoop som zou zijn gezien ik er erg graag vanaf zou willen.

ik heb vaak genoeg op mijnkpn’ gekeken maar daar gaf hij aan afloop datum 10-04-2018 ook klantenservice gaf aan 10-04-2018 echter volgens contract was dit 10-10-2017

nogmaals de fout in het contract is al erkend door KPN gezien de terugbetaling van de toestelkosten, echter nu wil ik ook de erkenning en credit van de abonnementskosten op zijn minst vanaf 10-12-2017 wanneer ik de eerste keer heb kennis gegeven van opzegging!

als ik niet conform contract betaal ben ik in overtreding dus KPN moet ook zichzelf aan het contract houden!

KPN heeft zij fout al erkend, alleen wil dus niet de abonnementskosten vergoeden terwijl ik aantoonbaar eerder heb opgezegd dan 10-04-2018!!!!!

mij zijn ze sowieso als vaste klant ( al meer dan 10 jaar ) kwijt! KPN houdt er dus 2 verschillende meningen op na binnen het bedrijf ERG vreemd maar de klant is de dupe!

sowieso is het per einde contract maandelijks opzegbaar en neit stilzwijgend verlengen!!

denk dat dit sowieso een dingetje is voor de consumentenbond! kan KPN een hoge boete voor krijgen.

met terugwerkende kracht abonnementskosten vergoeden gezien ik meerdere keren kennis heb gegeven van opzeggen, echter gaf KPN systeem verkeerd de afloop datum aan en heb ik dus 6 maanden teveel betaald! om te schikken wil ik voorstellen 4 maanden aan abonnementskosten terug!

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door danny