Klacht: contractfout

op 09 oktober 2017 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Op 30-11-2016 hebben wij ons contract met 12 maanden verlengd. Nu gaan wij in november verhuizen en wilde wij ons contract dus laten beëindigen op 30-11-2017 (12 maanden later).
Als reactie op deze beëindiging kregen we een brief waarin staat dat ons contract eindigt op 31-12-2017 (wat dus geen 12 maanden later is?).

Zojuist heb ik hierover telefonisch contact opgenomen met Canal Digitaal, daar kreeg ik te horen dat het niet mogelijk was dit op 30-11-2017 te laten eindigen omdat het contract volgens hun loopt tot 31-12-2017. Hier zijn wij het dus niet mee eens.

In de bijlage kunt u een foto vinden van onze bevestiging waarin staat dat het abonnement 30-11-2016 is ingegaan en 12 maanden loopt.

Wij zullen tevreden zijn wanneer wij ons abonnement kunnen eindigen op 30-11-2017.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 10 oktober 2017 om 12:01 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Kim hendrix