Klacht: contract met nummerbehoud –>fout wordt niet hersteld

op 28 januari 2014 over studentmobiel in de categorie Telecomwinkels

Na 1.5 uur bellen en 5 telefoontjes verder ben ik niet opgeschoten met mijn probleem. Tele 2 verwijst mij naar Studentmobiel, dat zij het moeten oplossen en Studentmobiel verwijst mij wederom naar Tele 2 en het probleem is niet opgelost. De samenwerking tussen jullie beiden partijen is ronduit slecht te noemen.

Het probleem:
Ik krijg een factuur van tele2 over de periode van 20 december 2013 tot 8 januari 2014 van 55.33 euro. Ik was nogal verrast want mijn abonnement met nummer behoud zou pas op 8 maart 2014 ingaan. Wij hebben nl een toestel met nummerbehoud aangevraagd en dit zou pas over gezet worden op 8 maart 2014. Wij moeten nu dus telefoonkosten /abonnementskosten betalen waarvan we niet op de hoogte zijn gebracht dat we een nieuw nummer hebben en dat het abonnement is ingegaan, want wij zijn er vanuit gegaan dat het abonnement pas zou ingaan om 8 maart 2014.
Ik heb dus gebeld naar Tele 2, die verwezen mij naar studentmobiel en zo is dat een heen en weer gegaan, totdat ik vele malen gebeld heb naar beide partijen maar beide partijen wijzen naar elkaar.

Ik heb dus een factuur ontvangen van 55.33 van een mobielnummer welk nummer ik niet eens weet, wat door beide partijen niet geannuleerd kan worden en welke niet in gebruik is genomen aangezien wij van beide partijen geen bericht hebben ontvangen.

Ik dien dus een forse klacht in tegen Tele 2 en Studentmobiel, dat dit recht gezet moet worden, mijn oude nummer 0639302062 wil ik terug en de factuur gecrediteerd wordt. Ik vind het absoluut onaanvaardbaar dat beide partijen helemaal niets doen, ik ben tenslotte de klant, en mij van het kastje naar de muur sturen en beiden zeggen niets te kunnen doen.

Graag hoor ik van beide partijen zo spoedig mogelijk hoe dit opgelost gaat worden. Ik zal beide formulieren bij deze mail voegen zodat jullie de ondergetekende contracten kunnen nazien en direct mijn gegevens hebben.

De factuur boek ik terug van mijn rekening totdat jullie met een goede oplossing zijn gekomen.

dat ik mijn oude nummer behoud en de facturen gecrediteerd worden. En ik een vergoeding krijg voor alle tijd en ergenis die ik hier aan moet besteden.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar studentmobiel over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door studentmobiel in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat studentmobiel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

studentmobiel

Heeft op 29 januari 2014 om 15:13 geantwoord

Dank voor uw melding. Wij vinden het jammer om te horen dat nummerbehoud tot op heden niet gelukt is. Op 9 november heeft u bij ons een abonnement in combinatie met toestel aangevraagd. Hierbij gaf u aan dat u nummerbehoud wenst. Nummerbehoud wordt door de provider goedgekeurd (of afgewezen). Als dit wordt afgewezen wordt u door de provider geïnformeerd. Twee maanden voordat uw huidige abonnement afloopt is het mogelijk om een aanvraag voor nummerbehoud in te dienen. Omdat uw einddatum pas 8 maart is, zal nummerbehoud naar verwachting zijn afgewezen door Tele2. Hierna zal er door Tele2 een nieuw nummer worden toegewezen. Deze informatie wordt nadrukkelijk vermeld op het contract wat u tevens heeft ondertekend. Nadat het pakket is verstuurd wordt ook nog een factuuropmerking geplaatst betreft nummerbehoud. In dit geval kunnen wij helaas niets voor u betekenen.

Aftersales Studentmobiel.nl

Alle klachten die gemeld zijn door laurabrobbel