Klacht: contract beeindigen tijdens de proeftijd

op 20 mei 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

ik heb aangeven dat het werk niks voor mij is , vanwege mijn migrane.
ondanks ik aangegeven heb, moest ik toch komen werken . wel hebben ze gezegd dat ik van 16.45 tot 19.30 kon komen inplaats van 12.30 tot 19.30. alleen had ik die dag een migrane aanval, ik belde voor 9 uur om te zeggen dat ik niet kon komen . Daar reageerde de leidinggevende erg geiriteerd op. ze zei: dat het maar een paar uurtjes werken was, alleen was ik niet instaat om te werken vanwegen overgeven ( van de hoofdpijn ) ook gaf ze aan dat ik later terug moest bellen omdat er nog een hele dag voor de beug was. zelf woon ik begeleid wonen bij het leef en leercentrum ede, zij hebben later terug gebeld omdat ik lag te slapen. die gaf aan dat de leidinggevende had gezegd volgende keer zelf te moeten bellen ( dat is begrijpelijk ) . ook geven ze aan dat ik aanstaande dinsdag in het rooster sta om te komen werken . alleen ik heb aangegeven dat ik stop met werken bij de action . ik heb de regels van de action doorgelezen en daar staat er geen opzegtermijn van toepassing is. maar toch zeggen ze dat ik moet komen werken omdat ik al in geroosterd sta. ik vind dit onterecht !

ik vind de reactie van de action niet terecht!

ik vind niet dat ze het recht hebben om mij te verpichten nog te komen werken, en dat ze aan de telefoon heel raar reageerde op mij!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Action

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Alle klachten die gemeld zijn door shirleytop