Klacht: Contract beëindigd zonder duidelijke antwoorden en uitleg

op 12 juni 2016 over huurbegeleiding.nl in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg een email dat huurbegeleidim het contract wegens coulance beëindigd. Ik heb hiervoor gevraagd hoeveel ik nog moet betalen. Ik heb maanden betaald en intussen vaak geklaagd over de diensten. Ik pikken dit niet ik wil al mijn betaalde geld terug! Overal zie ik nu fraude staan..ik eis echt mijn geld gewoon terug er is niets maar dan ook niets voor mij gedaan wanneer ik woningen door mailde.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik al mijn geld terug heb!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar huurbegeleiding.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door huurbegeleiding.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat huurbegeleiding.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

huurbegeleiding.nl

Heeft op 12 juli 2016 om 16:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben sinds de overdracht van ons bedrijf alle lopende dossiers van Huurbegeleiding.nl per direct gesloten. Hiermee is tevens de betalingsverlichting komen te vervallen. U hoeft derhalve geen betaling(en) meer te verrichten voor de overeenkomst en diensten die u heeft afgenomen.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Voormalige klantenservice Huurbegeleiding.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Priscilla Donkers