Klacht: Continu storingen

op 26 mei 2021 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Sinds een paar maanden nu geabonneerd bij caiway totaal pakket 1gb
Elke dag is er wel wat is het geen stil staande tv dan wel een plotselinge weg vallen internet
Ook nu weer geen tv zelf het account wordt geweigerd.
Ik overweeg sterk het abonnement te ontbinden

Als het eindelijk opgelost is gewoon 24/7 stabiele tv telefoon internet daar betaal je voor

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Ik heb u net geprobeerd te bellen, maar er nam niemand op. Wij hebben vorige week een algehele storing op de interactieve tv dienst ervaren en u heeft als het goed is hierover ook een e-mail ontvangen. Wij vinden het erg vervelend dat dit is misgegaan, waardoor u niet heeft kunnen genieten van het tv-programma dat u wilde kijken. De storing is op donderdag 27 mei weer verholpen. Wij sluiten daarom deze klacht. Mocht u toch nog problemen ervaren op interactieve tv dan kan dit komen vanwege wijzigingen die wij door moeten voeren om de achterliggende systemen te verbeteren. Bij deze werkzaamheden kan het gebeuren dat interactieve tv even niet goed werkt. We zullen er uiteraard alles aan doen om nieuwe onderbrekingen te voorkomen en horen dan ook graag van u op de klantenservice zodra er zich een verstoring voordoet. Wat betreft uw internet kan ik geen storingen vinden en ziet het signaal er prima uit. Ik heb het modem uitgelezen en zie dat het signaal keurig binnenkomt. Bekabeld zal je dan ook de volle snelheid van je pakket meten. Om het wifi-signaal erg te verbeteren, zijn er twee relatief eenvoudige stappen die gedaan kunnen worden, namelijk de netwerken van elkaar scheiden en beide een ander kanaal geven. Kijk graag even naar de links via: Kanalen wijzigen: https://www.caiway.nl/klantenservice/internet-en-wifi/wifi-router/genexis/wifi-kanaal-wijzigen Naam wijzigen: https://www.caiway.nl/klantenservice/internet-en-wifi/wifi-router/genexis/wifi-naam-wijzigen Bij het instellen van kanalen kan bij het 2,4 Ghz gekozen worden voor 4, 5, 6 of 7. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Amjad Caiway Webcare Team

Bericht van Caiway

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw, Ik zie dat deze klacht nog openstaat en dat u inmiddels bent overgegaan naar het 250 mbits abonnement. Ik vroeg mij daarom af of de verbinding met het 250 mbits pakket wel stabieler is dan uw vorige abonnement. Mocht dit nog steeds niet naar wens zijn, kunt u me dan laten weten welke problemen u momenteel nog ervaart en/of de boosters ook in accespoint modus staan ingesteld? We zien uw reactie graag binnen 5 dagen tegemoet, zodat we op de hoogte zijn van de huidige ontwikkelen en zo hiernaar kunnen handelen. Met vriendelijke groet, Sinem Caiway Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht Mtv73

1 maand geleden - Inmiddels is het opgelost Bedankt voor de reactie

Caiway

Heeft op 08 juni 2021 om 16:39 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Dank voor snelle reactie en graag gedaan. Fijn om te horen dat de problemen zijn verholpen en ik hoop dat dit naar wens zal verlopen. Mocht u in de toekomst vragen/opmerkingen hebben, of hulp nodig hebben, weet u ons te vinden.

Ik wens u een fijne dag toe.

Groeten,
Sinem
Caiway Webcare Team

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mtv73