Klacht: contant geld

op 13 april 2020 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Ik was net bij een vestiging in Ridderkerk daar bestelde ik wat te eten en ik kreeg te horen dat ik alleen maar kon betalen met de pin en aangezien ik geen pin pas heb kon ik alleen maar contant betalen dus ik vroeg er iemand bij van jullie vestiging en die vertelde mij dat zijn de regels maar ik vind niet kunnen omdat het nog steeds is toegestaan in Nederland dat je ook gewoon met contant geld mag en kan betalen dus ik ben daar behoorlijk kwaad over dat ik zonder eten weg moest het kan toch niet zo zijn dat iemand geen pas heeft nu dus op deze manier honger moet gaan hebben omdat ie van jullie geen eten kan krijgen en aangezien dat er geen supermarkten meer open zijn heb ik nu geen eten nou heel erg bedankt

Dat er gewoon met geld betaald kan worden en dat ik gewoon eten kan krijgen als ik honger heb

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

Reactie van de melder van de klacht danny.jansen

7 maanden geleden - toch wil ik er nog even op terug komen want er zijn toch nog genoeg mensen die week geld krijgen dus dat zou toch ook betekenen dat die geen eten kunnen kopen bij de Mac Donalds ik maakte het zelf gisteren mee en nogmaals vind ik het niet kunnen het is toch een vorm van DISCRIMINATIE en de Nederlandse regering heeft het nog steeds niet verboden om niet te kunnen betalen met contant geld

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door danny.jansen