Klachten over Containerreiniging PEBA Arnhem

Lees meer >

Statistieken van Containerreiniging PEBA Arnhem in de categorie Schoonmaakbedrijven

3 klachten gemeld
2.3 /10
3 stemmen

Tijdslijn

Goedenavond, Inmiddels bemerk ik dat onze container voor de tweede keer in twee maanden tijd niet gereinigd is. Ik baal hier stevig van. Hoe kan dit en hoe gaat dit opgelost worden. Groet, Caroline Termaat Jozef israelslaan 41 Arnhem Lees meer

reiniging container.

Klacht van op 20 september 2016 over Containerreiniging PEBA Arnhem in de categorie Schoonmaakbedrijven

Onze containers worden regelmatig binnenin gereinigd alleen is het vervelend dat daarbij de buitenkant van de container niet wordt meegenomen zodat die extra vies is. Hoort dit werk niet volgens het contract? M.vr.gr. Lees meer

MIjn grijze container is dit hele jaar nog niet schoongemaakt en ik heb al meermalen geprobeerd te bellen. Geen contact. Lees meer

Onderstaande brief heb ik naar het bedrijf gestuurd. LS, Ik zou het op prijs stellen wanneer jullie er eens mee zouden beginnen om: a) het juiste telefoonnummer op te nemen op het reinigingsoverzicht; b) de telefoon op te nemen als er gebeld wordt. Vervolgens is... Lees meer