Klacht: Contact gegevens Diner Jaarkaart

op 15 september 2016 over Diner Jaarkaart in de categorie Horeca

Heeft u een vraag, opmerking of klacht dan verzoeken wij u vriendelijk om deze in te dienen via info@dinerjaarkaart.nl . Er zal dan per ommegaande contact met u worden opgenomen.

Diner Jaarkaart is tevreden zodra de kaarthouders tevreden zijn. Wij kunnen u het beste helpen als u direct contact opneemt via info@dinerjaarkaart.nl en niet via externe websites waar wij geen samenwerking mee hebben.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Diner Jaarkaart

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Diner Jaarkaart over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Diner Jaarkaart nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Diner Jaarkaart in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Diner Jaarkaart een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Diner Jaarkaart

Heeft op 03 juli 2017 om 15:36 geantwoord

Ik neem aan dat dit inmiddels is opgelost. Als dat niet zo is horen we dat graag op info@dinerjaarkaart.nl

Diner Jaarkaart-houders krijgen op door de restaurant aangegeven kortingsdagen 25% korting. De korting krijgt u altijd direct, én over de gehele rekening (inclusief drank). Als lid van Diner Jaarkaart ontvangt u het hele jaar korting. Dat is het leuke en het aangename met elkaar verenigen!

Alle klachten die gemeld zijn door Diner Jaarkaart