Klacht: Contact gegevens Diner Jaarkaart

op 15 september 2016 over Diner Jaarkaart in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heeft u een vraag, opmerking of klacht dan verzoeken wij u vriendelijk om deze in te dienen via info@dinerjaarkaart.nl . Er zal dan per ommegaande contact met u worden opgenomen.

Gewenste Oplossing:

Diner Jaarkaart is tevreden zodra de kaarthouders tevreden zijn. Wij kunnen u het beste helpen als u direct contact opneemt via info@dinerjaarkaart.nl en niet via externe websites waar wij geen samenwerking mee hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Diner Jaarkaart

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Diner Jaarkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Diner Jaarkaart