Klacht: Contact

op 10 oktober 2017 over Fabrieksboxsprings.nl. in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al zeker 25 keer gebeld en er wordt niet opgenomen. Ze reageren niet meer op mijn mailtjes en ik heb al een paar keer een ‘we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op’ formulier ingevuld op hun site. Ook dit gebeurd niet. Ik heb een aantal vragen over mijn bestelling die as donderdag (als het goed is) geleverd wordt.

Er is een aantal keren gereageerd op mijn mailtjes, alleen kreeg ik geen antwoord op mijn vraag, maar telkens: uw bestelling wordt bezorgd op: donderdag 12 oktober.

Aangezien ze niet meer te bereiken zijn, ben ik er bang voor dat mijn bestelling ook niet geleverd gaat worden en ik mijn geld kwijt ben.

Gewenste Oplossing:

Wanneer er wordt opgenomen, of normaal gereageerd wordt op mijn mailtjes.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fabrieksboxsprings.nl.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fabrieksboxsprings.nl. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tessatessa