Klacht: contact

op 25 augustus 2017 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn schoonmoeder moest in het ziekenhuis opgenomen dus heb ik het abonnement “stop gezet “voor 6 weken maar ze mocht onverwacht veel eerder naar huis dus ik dacht ik bel even om te vragen of de krant weer bezorgd kan worden… Nou nou wat een ellende zeg alle nummers die ik heb van het AD krijg ik een bandje met een keuze menu maar nergens een keuze die ik nodig heb… Niet eens de keuze om iemand PERSOONLIJK te spreken.. ik vind dat nogal raar… Jullie bellen ons wel op de meest onmogelijke tijden om lid te worden maar als je jullie nodig hebt dan moet je het maar doen met een bandje,,, Schandalig voor zo’n grote krant

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als alles geregeld is

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door karinswets