Klacht: Constante onderbrekingen of storingen

R. Brouwer op 25 februari 2021 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Ik ben na lange tijd weer klant geworden van caiway op aandringen van mijn toenmalige vriend omdat het een glasvezelnetwerk had. Ik heb vroeger al zeer slechte ervaringen gehad met caiway en blijkbaar is er nogsteeds niets veranderd. Ik praat nu over een tijdsgat van 15 jaar. Constante onderbrekingen, ddos aanvallen en heel erg langzaam gebruik van hun diensten maakt me erg boos. Ik betaal veel en krijg geen enkele compensatie voor al deze ellende. Nu ligt weer alles eruit. Ik ben een nachtuil en wil ook dat mijn tv en internet het savonds of snachts doet. Ben echt serieus teleurgesteld in dit bedrijf.

Altijd. Ik heb nog geen moment mogen genieten waarvoor ik betaal. Zelfs het tv kastje kan geen apps zenden. Meerdere malen over gebeld.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 01 maart 2021 om 15:27 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Wij zien niet dat u deze problemen niet heeft voorgelegd aan onze klantenservice.

Wij willen u daarom verzoeken om bij storingen met de diensten eerst contact op te nemen met onze klantenservice om een oplossing aan te kunnen bieden. Dit kan via één van de onderstaande kanalen:

Whatsapp: 088 2249 111 (toevoegen als contact)
Telefonisch: 088 2249 111 (of 1200 gratis met telefonie van Caiway)
Chat-functie: www.caiway.nl

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wij sluiten hierbij uw klacht.

Pepijn
Caiway Webcare Team