Klacht: Niet ontvangen goederen

op 15 april 2019 over Conrad in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs een bestelling geplaatst vanuit Belgie, en betaald via de link op de website van Conrad, blijkbaar wordt het bedrag gestort op de rekening van Ingenico omdat zij derde partij zijn die de betalingen voor Conrad regelen, die weet je als klant uiteraard niet, een week later mail gestuurd naar Conrad met de vraag waar de goederen zijn omdat ze beloven binnen 2 a 3 werkdagen te leveren, goederen waren namelijk in stock. Nu blijkt dat ze het geld niet hebben ontvangen en vragen mij een bewijs, heb dit bewijs direct doorgestuurd, hun antwoord hierop was dat ik betaald had aan Ingenico, het is Conrad die een overeenkomst heeft met Ingenico niet de klant, tot op heden geen goederen ontvangen maar wel betaald, en Conrad die weten van niets.

Gewenste Oplossing:

Goederen zijn betaald en moeten opgestuurd worden of anders geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Conrad over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Conrad in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Conrad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Conrad

Heeft op 16 april 2019 om 12:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Touzani,

Bedankt voor uw bericht.

Onze excuses voor deze gang van zaken en de vertraging van uw bestelling hierdoor.

Uw bestelling werd alsnog door ons verwerkt.
De verwachte levertijd bedraagt nog ca. 2 werkdagen.
Wij hebben u reeds een e-mail gestuurd met daarin de Track Trace barcode zodat u het pakket kunt volgen.

Mocht u nog aanvullende vragen hebben het vriendelijke verzoek deze te stellen middels een e-mail naar webcare@conrad.nl.

Met vriendelijke groet,

Tara

Alle klachten die gemeld zijn door Michel Touzani