Klacht: Confirmatie en bezorgservice

op 05 mei 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Beste,
Ik heb bij Ikea een bed online besteld en deze ging geleverd worden 3 mei tussen 8 en 12 smorgens.
Confirmatie gekregen via mail.
Op 1 mei is deze nog eens om 7am geconfirmeerd geworden door een aut. Antw. V Ikea. Moet dit echt om 7am, als slecht slaper met wisselende uren is dit niet acceptabel, kan ook vanaf 2h later.
Deze is geleverd dan 3 mei door Transport service Schelluinen die met vuile slijkbottinen bijna alles buiten 2 rollen naar boven gebracht hebben op mijn zwart carpettrap (respectloos tegenover klant). Heb nog 1h moeten kuisen daar slijk erin was gedrongen.
Het bed was uitgepakt daar het niet door de traphal kon en deze nietmeer mocht aangeraakt worden in overeenkomst met Ikea wat ik begrijp.
Maar als alleenstaande en deze service gebruikt om naar 1e verdiep te brengen kon er echt niets van hulp af, mits tegen plastic een duwtje naar boven te geven.

Als Ikea zijn autom. Recorder op later tijdstip zet en mensen meer respect tonen daar alles veel geld kost.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CJVTM