Klacht: Condoom Etos ‘Sensual Condoom’

op 25 februari 2018 over Etos in de categorie Drogisterijen

Na een fijne vrijpartij, op reguliere wijze, zonder poespas van gebruik van gels en crèmes etc. bleek na klaarkomen van vriend dat het uiterste topje van het condoom verdwenen was. Dit is ons nooit bij andere condooms van condoom anoniem of Durex overkomen.
Ik ben in mijn vruchtbare periode en niet aan de pil. Waarom verkoopt u condooms in deze kwaliteit en mogen ze in de winkel liggen. Als ze goedkoop zijn wil toch niet zeggen dat ik mijn zwangerschap met 100% verhoog. Ik dacht dat ze goedkoper waren omdat ze wellicht dikker en stugger zijn dan duurdere merken, maar niet dusdanig dat het topje kapot gepenetreerd kan worden o.i.d.

Ik wil een vergoeding van een zwangerschapstest. Als blijkt dat ik zwanger ben wil ik vergoeding bij laten verwijderen van de vrucht. Ik kan niet tegen de pil en ook niet tegen morning-afterpil.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MFABER-STOOP