Klacht: Concert MUSE 18/12/2012

op 19 december 2012 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Op 14 juni heb ik twee tickets voor een waarde van 193€ voor het concert van MUSE op 18/12/2012 in Sportpaleis (Antwerpen)besteld en betaald via de website van Ticket Tribune. Ik heb bevestiging gekregen van mijn bestelling.
Er werd mij meegedeeld dat ik de tickets 1 week voor het concert zou bekomen.
Ik heb meermaals contact via hun site en via hun facebook opgenomen en steeds bleef ik zonder antwoord.
Vele klachten op hun facebook werden verwijderd en de mogelijkheid om te reageren ontnomen.
Uiteindelijk verneem ik op vrijdag 14/12 dat ik mijn tickets niet zal krijgen met als voorwendsel dat hun leverancier ze niet heeft geleverd. Ze stellen me voor om me twee tickets voor het concert op 17/12 in Amsterdam en 10€ korting te bezorgen. Op hun website is het echter nog steeds mogelijk om tickets voor het concert in Antwerpen te bestellen. Op deze opmerking krijg ik geen enkel antwoord.
Ik weiger het voorstel, daar het voor mij onmogelijk is om naar Amsterdam te komen.
Sindsdien geen enkel bericht meer.

Terugbetaling van onze twee tickets 193€
Twee onbetaalde vakantiedagen 200€
Ontgoocheling 107€

Zijnde een totaal van 500€

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 19 april 2013 om 11:05 geantwoord

Klant heeft het geld teruggestort gekregen.

Alle klachten die gemeld zijn door kaye