Klacht: Concert Coldplay

op 16 juni 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Wij hebben reeds diverse malen met Ticket Tribune contact gehad over de levering van de kaarten. Iedere keer hebben zij aangegeven dat de kaarten 1 week voorafgaande aan het concert (23-6) zouden worden geleverd. Vandaag is het dus 1 week voorafgaand en ontvangen wij een email dat er weer vertraging is en de tickets uiterlijk 3 uur voorafgaande aan het concert worden geleverd. We zijn dan al onderweg naar het concert, hoe uit te printen enz enz. Betreft ook nog eens een kado voor een jubileum via onze zaak….Indien niet dan geld terug.
Wat is dit voor een bedrijfsvoering???? Ze zijn niet telefonisch bereikbaar en kunnen blijkbaar logistiek niets regelen. Absoluut onbetrouwbaar.

Kaarten binnen 2 werkdagen worden geleverd.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 20 juni 2016 om 08:39 geantwoord

Geachte heer of mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.
Uiteraard zijn ook wij niet blij met deze situatie. Wij doen er dan ook alles aan om dit zo snel
mogelijk op te lossen. Dit is niet de werkwijze welke TicketTribune normaal gesproken hanteert en het is dan ook onze hoogste prioriteit om dit netjes in orde te maken.

TicketTribune werkt met een aantal hoofdleveranciers en heeft een leveringspercentage van 98%. Wij versturen meer dan 1000 kaarten per week en slechts in een enkel geval treed er een vertraging van de levering op. Op dit moment zetten wij ons in om de vertraging van de reguliere leverancier op te lossen en zoeken wij contact met andere leveranciers om het verzendingsproces voor u te versnellen. Helaas is dat, op dit moment, nog zonder resultaat.

Zodra wij hierover positief bericht kunnen melden, wordt u hierover ingelicht per email. Wij raden u dan ook aan om uw email in de gaten te houden. Graag bieden wij onze excuses aan voor het ongemak en danken u voor uw geduld.

Alle klachten die gemeld zijn door Duyzer