Klacht: Concert Coldplay du 23 juin 2016 à Amsterdam

op 15 juni 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Ce jour réception de ce mail:
U heeft bij ons een bestelling geplaatst voor Coldplay op 23-06-2016

Direct na de plaatsing van uw bestelling hebben we uw kaarten bij een van onze leveranciers besteld. Helaas hebben wij te horen gekregen dat er grote vertraging is opgetreden in de levering van de door u bestelde kaarten. Hiervoor onze welgemeende excuses, wij stellen uw geduld zeer op prijs.

Aangezien we al voorbij de termijn van een week voor aanvang zijn, willen wij u erop attenderen dat de mogelijkheid bestaat dat de kaarten niet meer op tijd geleverd zullen worden. Op dit moment doen wij ons uiterste best om via verschillende kanalen de juiste kaarten voor u te bemachtigen, om de levering van uw kaarten te versnellen.

Wij laten u middels dit bericht weten dat uw kaarten tot uiterlijk 3 uur voor aanvang van de voorstelling geleverd kunnen worden. Dit zal gebeuren via e-tickets. Dit is slechts in het uiterste geval. Wanneer uw kaarten eerder binnen komen, dan zullen wij deze uiteraard direct versturen!

Mocht uiteindelijk blijken dat de kaarten niet geleverd kunnen worden, zal het volledige aankoopbedrag incl. servicekosten binnen zeven werkdagen – nadat u van ons de annuleringsbevestiging heeft ontvangen – worden gerestitueerd naar de bankrekening waarmee u destijds de betaling heeft voldaan. Wij hopen u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Bij voorbaat dank voor uw begrip en nogmaals onze excuses voor de late levering.

Ma réponse ce jour à ce mail
ls ik het goed begrepen heb en uw e-mail, kunt u niet zorgen voor onze 2 concertkaartjes die 3 uur voor het concert.
Ik wijs erop dat wij leven in 300 kilometer van Amsterdam. Het is onmogelijk voor ons om deze plaatsen(blokjes), gezien het feit dat we op de weg. Daarnaast reserveerden we een hotel voor deze avond.
Daarom verzoek ik u om deze aan ons toesturen via internet op onze e-mail box voor 23/06 voor 8 uur in de ochtend.
Andere mogelijkheid, om aan te geven ons een plek in de buurt van het podium(stadion), waar we konden bouw fysiek deze 2 plaatsen (pleinen)
Indien u niet in staat bent, vraag ik u om ons op de volledigheid van de betaalde(getapt) bedrag dat is 353 €.
A. Delhez

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 16 juni 2016 om 08:24 geantwoord

Geachte heer of mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.
Uiteraard zijn ook wij niet blij met deze situatie. Wij doen er dan ook alles aan om dit zo snel
mogelijk op te lossen. Dit is niet de werkwijze welke TicketTribune normaal gesproken hanteert en het is dan ook onze hoogste prioriteit om dit netjes in orde te maken.

TicketTribune werkt met een aantal hoofdleveranciers en heeft een leveringspercentage van 98%. Wij versturen meer dan 1000 kaarten per week en slechts in een enkel geval treed er een vertraging van de levering op. Op dit moment zetten wij ons in om de vertraging van de reguliere leverancier op te lossen en zoeken wij contact met andere leveranciers om het verzendingsproces voor u te versnellen. Helaas is dat, op dit moment, nog zonder resultaat.

Zodra wij hierover positief bericht kunnen melden, wordt u hierover ingelicht per email. Wij raden u dan ook aan om uw email in de gaten te houden. Graag bieden wij onze excuses aan voor het ongemak en danken u voor uw geduld.

Alle klachten die gemeld zijn door delhezandre