Klacht: Computer

op 25 september 2017 over Ford in de categorie Automerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

G.M,
Wij zijn in het bezit van een Fort C max toen wij hem kochten was hij een jaar oud,inmiddels is dat nu twee en een half jaar.
Op onze vakantie in augustus J.L kregen wij grote problemen.
Plotseling startte hij niet meer via Fort Nederland is de ANWB er bij geweest en die kon niets vinden,volgens hem was het een software probleem. opgesleept naar een garage in Deventer dat was Fort Wensink.
De dag  erna kreeg ik een telefoontje met de mededeling dat de computer kapot was (kosten 1600 Euro).
Gemaakt en vervolgens was het euvel niet verholpen.
Weer terug naar de garage en wat bleek dat de accu kortsluiting gaf.
Nu vraag ik mij af was de computer wel kapot ,want met een nieuwe accu was het probleem wel verholpen.
Heb ik nu 1600 Euro voor niets betaald.
Hoe kom ik er achter dat de computer inderdaad kapot was.
De accu kregen wij gratis,wat ik nogal vreemd vond.
Is Fort Nederland bereid om een tegemoetkoming te geven.
Vr Gr
FWM van Brandenburg.

Gewenste Oplossing:

Zie boven

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ford

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ford nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door van Brandenburg