Klacht: Composiet aanrechtblad 2cm. te lang

op 25 juli 2016 over Mandemakers Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Geachte Lezer,

Het aanrechtblad van de door u geleverde keuken is 2 cm. te lang.
Ik heb, om zelf het risico niet te hoeven nemen, het blad door uw bedrijf op laten meten. Ik heb er geen moment aan getwijfeld dat het niet goed zou zijn omdat ik leek ben en het uw dagelijks werk is.
Afgelopen donderdag heb ik dit aan uw klantenservice gemeld.
Ik ben afgescheept met het verhaal dat ik getekend heb en er geen weg terug is. Ik teken voor levering, niet voor de maten! Ik ga hier zeker niet mee akkoord en ga net zolang door totdat het opgelost wordt.

Het is geenszins de bedoeling om een nieuw aanrechtblad te krijgen.
Ik ben dik tevreden als het pas gemaakt wordt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mandemakers Keukens over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Mandemakers Keukens in behandeling genomen

Bericht van Mandemakers Keukens

1 jaar geleden - Beste mevrouw Terdu, Vervelend om te vernemen dat uw levering niet naar wens is. Ik wil u graag helpen, echter het ordernummer wat u doorstuurt is geen erkend ordernummer van ons. Ook op uw postcode kan in geen keukenorder vinden. Wellicht heeft u uw keukenblad ergens anders besteld? Met vriendelijke groet, Matthijs Mandemakers Keukens

Reactie van de melder van de klacht Petronella08

1 jaar geleden - Beste Matthijs, Ik heb mijn klacht aan de keukenconcurrent gericht en niet aan Mandemakers!! Waar is het fout gegaan?

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mandemakers Keukens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mandemakers Keukens

Heeft op 25 juli 2016 om 10:49 geantwoord

U heeft deze klacht geplaatst op onze pagina en niet op die van KeukenConcurrent. Ik kan namens Mandemakers Keukens helaas niets voor u betekenen en zal de klacht dan ook melden als zijnde opgelost. Ik ga ervan uit dat KeukenConcurrent deze klacht netjes voor u oplost.

Matthijs
Webcare Mandemakers Keukens

Heeft op 25 juli 2016 om 12:14 geantwoord

Ik weet heel zeker dat ik de klacht op de site van de keukenconcurrent geplaatst heb. Dat is ook te zien!

Alle klachten die gemeld zijn door Petronella08