Klacht: Complete chaos

op 05 augustus 2016 over Quick Parking in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het gaat hier over Quickparking Schiphol. Het is een drama, nooit weer. Het navigatieadres klopt niet helemaal en we waren niet de enige. Toen we na de weg vragen aankwamen was er geen plek. Na 10 keer rondrijden over de slechte paden en een uur later moest er een plek gemaakt worden. Tussen de andere auto\’s door millimeterwerk. Er stond overal dubbel geparkeerd zodat een beetje auto overal nog maar net tussen door kon. Mensen na ons moesten zelfs hun autosleutels achterlaten.
Bus heenreis was o.k terugreis veel te vol. Er stonden wel 15 man in het gangpad. Je brak je nek over de koffers.
Bij het ophalen van de auto moest ik afzetlinten en stoepranden wegslepen anders kwam ik er niet uit. Er was ook niemand meer aanwezig 21.00 uur.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als ik mijn geld terug krijg. Dit kan echt niet zelfs niet voor een budget parking.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Quick Parking over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Maikel Evers