Klacht: Compensatie bij de vertraging

op 02 oktober 2018 over Lufthansa in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb langer dan een maand geleden een klacht ingediend over een vertraging van de vlucht en extra gemaakte hotel kosten. Enige reactie van Lufthansa was de bevestiging van ontvangst en referentie code. Daarna nog een brief geschreven en geen enkele reactie. Ik heb recht op compensatie maar het feit dat ik geen enkele reactie krijg maak me echt boos. Dus probeer ik op deze manier. Hopelijk os dit wel de juiste weg. Bij voorbaat dank Dalila Bravo

Gewenste Oplossing:

Ik wil reactie op mijn klacht en brief. Daarnaast wil ik mijn compensatie voor 2 personen voor de opgelopen vertraging en de kosten voor hotel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lufthansa

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lufthansa nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lacky