Klacht: communicatie en afspraken niet nakomen

op 26 januari 2014 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

klacht! (helaas wederom!) voor de 3e x mijn toestel uit de reparatie en telefoon afgelopen zaterdag in ontvangst genomen! zonder oplader! en zonder beschermfolie! gebeld en zowel Vodafone als dynalogic kon mij niet helpen (weer) en dus kan ik weer niet bellen! er lopen nog een tal van andere klachten waar ik nog steeds geen antwoord op heb gekregen! (behalve van Vodafone!) zo ook heb ik nogmaals tal van onkosten gemaakt door miscommunicatie/geen juiste materialen en of huurtelefoon nog oplader en of adapters! Ben daarom benieuwd wie er morgen (maandag 27 januari 2014) gaat bellen? nog steeds en weer in afwachting, 0646111906 LZTirmavoda11558031

dat dynafix alles gaat vergoeden! heb vanaf kerst 2013 veel onkosten moeten maken omdat ik vanaf die tijd zonder leen toestel zit terwijl hun deze van mij wel in bezit hadden!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2014 om 15:53 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Uw melding op klacht.nl is helaas aan onze aandacht ontschoten, waarvoor onze excuses. Wij nemen iedere melding serieus, aangezien servicegerichtheid bij Dynalogic hoog in het vaandel staat en opdat wij hiermee onze dienstverlening naar een hoger niveau kunnen tillen. De afgelopen periode hebben wij de strategie rondom het behandelen van klantfeedback onder de loep genomen en zijn wij tot de constatering gekomen dat we de site klacht.nl toevoegen aan de verwerking en terugkoppeling hierop gaan voorzien. Feedback die wij in de tussentijd ontvangen hebben via ons customer contact center (telefonisch of per mail) of via de door Dynalogic verstuurde klant enquête is wel actief en adequaat gebruikt om u als klant te helpen en onze dienstverlening te verbeteren.

Naar alle waarschijnlijkheid is de urgentie van uw melding inmiddels verlopen (en/of reeds naar tevredenheid behandeld), maar we willen u graag wel nog van een korte inhoudelijke reactie voorzien.

Meldingen over reparaties of leentoestellen kunt u aangeven bij questions.nl@dynafix.com zij beheren het reparatie traject omtrent telefoons, laptops enz. Meldingen aangaande de koerier of het transport mag u melden op onderstaand adres.

Vanzelfsprekend kunt u altijd met ons contact opnemen via het emailadres afspraak@dynalogic.eu voor een reactie, melding, vraag, of suggestie.

Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door jeroen lips