Klacht: Communicatie

op 29 september 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al geruime tijd maak ik gebruik van koffiepads van het goedkoopste merk ..deze werd per volgende levering aangevuld werd mij verteld…echter na meerdete dagen bleek dat deze niet terug in de schappen komt maar plaats heeft gemaakt voor n jumbo eigen merk koffie die duurder is..het zou fijn zijn dat personeel van de jumbo communiceert met de klant dat dit het geval is zodat je niet tervergeefs terug gaat . En bijv aankondigen dat dit product verdwijnt

Gewenste Oplossing:

Communicatie beter kan gaan naar klant, en jumbo er rekening mee kan houden dat er ook klanten zijn die met n minima buged graag bij de jumbo willen blijven komen maar er steeds meer van deze artikelen verdwijnen uit de schappen.
Zou graag willen weten of het mogelijk is n product weer in de schappen terug te krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr v Antwerpen