Klacht: KLACHT commedesfuckdown nooit ontvangen

op 18 november 2013 over commedesfuckdown.nl in de categorie klachtmelden

Ik heb op 6 november een bestelling geplaatst voor een beanie, als eerst nooit een order bevestiging of iets wat daar op lijkt ontvangen. De betaling was echter wel voltooid gaf de website aan en bij mij op 6 nov was er ook een bedrag afgeschreven. Ik kon nergens de status van mijn bestelling volgen.
Mailtje gestuurd met de vraag hoe dit zat. Nooit een reactie op gekregen, weer dezelfde mail verstuurd. Geen reactie
Via Facebook een berichtje gestuurd dat ik het spuugzat was inmiddels was het al 1 week later. Kreeg ik de volgende dag heel kort een berichtje, check je mail.

Geen empathie of wat gewoon kort antwoord. Maar goed, ik had reactie
Bleek dat ze mijn bestelling niet konden versturen omdat ik mijn huisnr vergeten was te melden. Dit was helemaal niet zo, want als je je huisnr vergeet in te vullen kun je niet eens een pagina verder en ik zag wel heel duidelijk toen staan dat mijn huisnr er bij stond. Vervolgens weer gewacht en een paar mailtjes gestuurd waar ik geen reactie op kreeg. Uiteindelijk een mailtje dat er een systeem storing was. Ja hoor…
Het is nu 18 november, ik ben het spuugzat. Ik heb het bedrijf gebeld waar ik mijn geld naar over heb gemaakt en wil het terug. Hiervoor moest ik een mail sturen met de klacht. Maar ik heb in ieder geval een telefoonnummer.

BESTEL NOOIT IETS BIJ COMMEdesFUCKDOWN.nl

Dat ik mijn geld terug krijg, bij de huidige mening over commedesfuckdown.nl moet je op 3 dingen een beoordeling geven. Ze verdienen niet eens een ster op snelheid, vriendelijkheid, en oplossing maar omdat ik geen pagina verder kan zonder dit te beoordelen moet ik wel 1 ster geven. Maar ik ben niet te spreken.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over commedesfuckdown.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over commedesfuckdown.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KARTOOTJE