Klacht: Drunk History

op 09 april 2019 over Comedy Central in de categorie Omroepen

Ik vind het programma Drunk History niet kunnen het laat zien hoe grappig het wel niet is om dronken te zijn en uitgezonden om een tijd wanneer heel veel tieners nog zitten te kijken. Ik heb meerdere kinderentieners gezien met alcohol vergiftiging en zelfs verslaving. Alcohol is geen grapje, het is de grootste en gevaarlijkste drug die er bestaat en veel te makkelijk te verkrijgen. Ik heb van meerdere mensen gehoord, die dezelfde klacht hebben ingediend, dat ze alleen als antwoord krijgen, hier gaan we verder niet op in en dat vind ik echt belachelijk. Roken word overal verboden, want het is zo slecht voor je, terwijl Alcohol nog veel erger is en Comedy Central maakt er gewoon doodleuk een grapje van. Ik ben normaal niet de persoon om te klagen, dit is de eerste keer in mijn leven dat ik dit doe, maar ik vind dit echt te ver gaan. Vooral omdat ik overal om me heen de schade van alcohol zie. Ik hoop dat jullie hier iets mee gaan doen en het niet onder de deurmat vegen.

Als dit programma van de tv word gehaald.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Comedy Central

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Comedy Central nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hester37