Klacht: combineerde aanslagen

op 10 augustus 2016 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Hallo,hiermee wil ik u mededelen dat ik het niet mee eens ben met de aanslagen die bij jullie lopenik heb de gemeente de gevraagde informatie gegeven,maar zaten met 2rekeningnummers wat niet van mijn zijn,en dat is nog steeds niet bewezen dat ze van mijn zijn door de gemeente,en nu willen ze de aanslagen laten betalen door mij,niet mee eens,de rekening nummers zijn niet van mij,ik loop nu in een uitkering met laag inkomen vanaf 2010,aanslagen zijn van 2012en2013 ik heb altijd de kwijtschelding gehad en nu hebben ze deze jaren afgewezen voorbaat dank ik u graag reactie terug via tel 0634079522

Wil graag informatie over de aanslagen en probeten voor een oplossing

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Cannock Chase Incasso in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cannock Chase Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cannock Chase Incasso

Heeft op 10 augustus 2016 om 14:49 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Indien u bezwaar heeft of wilt maken tegen aanslagen en/of wettelijk vastgelegde verhogingen kunt u schriftelijk bezwaar maken. Alleen schriftelijke en gemotiveerde bezwaren kunnen door ons in behandeling genomen worden.

U kunt uw bezwaar indienen via:
teambelastingen@cannockchase.nl
Cannock Chase, t.a.v. Team Belastingen
Postbus 103, 6650 AC Druten

Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd
Cannock Chase

Alle klachten die gemeld zijn door kadirkayalik