Klacht: Combatgear komt zijn verplichtingen niet na!

op 13 januari 2014 over Combatgear.nl in de categorie Internetshops - Camping & Outdoor

In oktober 2013 een bestelling geplaatst en betaald bij Combatgear, helaas tot op heden geen levering van het product. In december meerdere malen contact opgenomen via mail met combatgear helaas geen enkele reactie terug van dit bedrijf.

Levering binnen 14 dagen anders terug betaling van het door mij betaalde bedrag. Kan ook contant ben regelmatig in de buurt van Geleen!

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Combatgear.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Combatgear.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht Keurslager

3 jaren geleden - Knap dat ik lees dat er nu de status is klacht opgelost bereikt is en dat alleen op basis van het gegeven dat Combatgear heeft aangegeven dat men een oplossing heeft geboden, de werkelijkheid is dat ik twee weken terug na een vol jaar wachten eindelijk een berichtje gekregen heb van Combatgear met de mededeling dat men voornemens is het geld terug te storten, twee weken na dit bericht van Combatgear nog geen cent mogen ontvangen !!! Geloof niet meer in de goede bedoelingen Combatgear alias Larry de Boer !!!

Reactie van de melder van de klacht Keurslager

3 jaren geleden - Ja hoor, het onwaarschijnlijke is gebeurd combatgear heeft na een vol jaar stilzwijgen nu eindelijk het verschuldigde bedrag terug gestort !! Nooit meer zaken doen met Larry de Boer alias combatgear !!

Alle klachten die gemeld zijn door Keurslager