Klacht: Coldplay Kaarten

op 23 juni 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Wat een drama organisatie. Beloven allerlei dingen. Kaarten worden 1 week van te voren geleverd. Nu wordt het ineens 3 uur van te voren. Dit zegt alles over de geloofwaardigheid van deze organisatie.
Telefonisch niet bereikbaar. Binnen 3 a 5 werkdagen reageren wij. 3 weken later en nog steeds geen reactie van deze organisatie.

Wij willen de kaarten voor Coldplay en anders willen wij ons geld terug. Dit verliest alle geloofwaardigheid. NOOIT MEER TICKETTRIBUNE!

2x veldkaarten Coldplay donderdag 23-6-2016 leveren voor 23:59 uur!!!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 24 juni 2016 om 09:27 geantwoord

Op dit moment hebben wij onze reguliere leverancier een deadline gesteld, als hij voor deze deadline niet heeft geleverd zijn wij genoodzaakt uw order te annuleren en ontvangt u het volledige aankoopbedrag van ons terug. In de tussen tijd zoeken wij contact met andere leverancier om u alsnog uw kaarten toe te kunnen sturen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marcovanhelden@hotmail.com