Klacht: Coldplay concert 23.6

op 16 juni 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Wij hebben al maanden geleden ticket voor dit concert besteld. Wij wonnen niet eens in NL, dus moesten vliegtickets en hotel boeken. Wij kregen steeds te horen dat er een vertraging is. Vandaag kregen wij te horen dat wij uiterlijk 3 uur voor start van het concert tickets zullen krijgen. Kans is ook aanwezig dat wij geen tickets zullen krijgen, wel een refound. Wat moeten wij er mee?? Wij komen echt special voor dit concert. Wisten wij maar dat ze echt zo onbetrouwbaar zijn!

Wanneer ik duidelijkheid zal krijgen- wel of niet tickets gaan ontvangen. En niet 3 uur voor begin van het concert! wij komen van andere land special voor dit! Tot nu toe heb ik alleen maar automatische berichten gekregen, wat ik ook bij andere hier les. Schandalig!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 16 juni 2016 om 10:54 geantwoord

Geachte heer of mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.
Uiteraard zijn ook wij niet blij met deze situatie. Wij doen er dan ook alles aan om dit zo snel
mogelijk op te lossen. Dit is niet de werkwijze welke TicketTribune normaal gesproken hanteert en het is dan ook onze hoogste prioriteit om dit netjes in orde te maken.

TicketTribune werkt met een aantal hoofdleveranciers en heeft een leveringspercentage van 98%. Wij versturen meer dan 1000 kaarten per week en slechts in een enkel geval treed er een vertraging van de levering op. Op dit moment zetten wij ons in om de vertraging van de reguliere leverancier op te lossen en zoeken wij contact met andere leveranciers om het verzendingsproces voor u te versnellen. Helaas is dat, op dit moment, nog zonder resultaat.

Zodra wij hierover positief bericht kunnen melden, wordt u hierover ingelicht per email. Wij raden u dan ook aan om uw email in de gaten te houden. Graag bieden wij onze excuses aan voor het ongemak en danken u voor uw geduld.

Heeft op 16 juni 2016 om 10:59 geantwoord

Gewoon een scam!!! dezelfde reactie heb al meerdere keren per mail ontvangen, dit is hun automatische reactie. Ik ga wel uitzoeken of ik hier de politie kan inschakelen.

Bericht van Ticket tribune

1 jaar geleden - Geachte heer of mevrouw, wij blijven dit antwoord sturen omdat wij op dit moment GEEN ander antwoord hebben, zoals aangegeven zijn wij er op dit moment mee bezig om dit OPTELOSSEN. Wij danken u voor uwgeduld.

Alle klachten die gemeld zijn door Bandurak