Klacht: Coldplay Amsterdam 24th June

op 21 juni 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Im having a horrible experience with Ticket tribune. I paid two tickets (313 euro!) for the 24th June Coldplay concert in Amsterdam six months ago. Yesterday i got an email saying they’re not sure i’ll get my tickets and in case I get it this will happen three hours before the concert. This is so ridiculous, i never ever had something like this. What am I supposed to do? go to Amsterdam and pray for my tickets to arrive? the costumers service does not answer my emails. Huge disappointment.

Gewenste Oplossing:

I want my tickets at least one day before the concert!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 24 juni 2016 om 08:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

We appologise for the situation. We are in contact with our supplier and have set a deadline, if he will not be able to deliver today, we will cancel your order and refund the money. At the moment we are also contacting other suppliers to fix this problem. We hope to have an answer within a few hours.

Alle klachten die gemeld zijn door Agnese
x