Klacht: Code van de mitsubischi kan niet verzilverd worden.

op 30 november 2016 over Diner Jaarkaart in de categorie Horeca

De code die wij per mail ontvingen , kunnen wij niet in de site via App- store of Play store verzilveren, dit wordt aangegeven in de brief van de dealer. Wij komen dan bij I-Tune en diverse anderen terecht.

Pas als wij de kaart in ontvangst kunnen nemen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Diner Jaarkaart

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Diner Jaarkaart over deze klacht.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Diner Jaarkaart nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Diner Jaarkaart in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Diner Jaarkaart een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Diner Jaarkaart

Heeft op 03 juli 2017 om 15:36 geantwoord

Ik neem aan dat dit inmiddels is opgelost. Als dat niet zo is horen we dat graag op info@dinerjaarkaart.nl

Diner Jaarkaart-houders krijgen op door de restaurant aangegeven kortingsdagen 25% korting. De korting krijgt u altijd direct, én over de gehele rekening (inclusief drank). Als lid van Diner Jaarkaart ontvangt u het hele jaar korting. Dat is het leuke en het aangename met elkaar verenigen!

Alle klachten die gemeld zijn door welkomjoop