Klacht: Code E036

op 04 januari 2019 over Remeha in de categorie CV Ketels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 2 weken geeft onze CV tien keer per dag de melding E036. Er is een loodgieter langs geweest die de instellingen heeft gewijzigd omdat de vlam mogelijk ‘stikte’ in zichzelf.

De melding blijft terug komen en er blijft niets over dan elke keer het apparaat te resetten.

Gewenste Oplossing:

De CV ketel is in februari 2014 geplaatst, dus in principe nog goed genoeg om het een aantal jaren goed te doen. Daarnaast wordt hij ieder jaar gecontroleerd door een erkende loodgieter.

Graag willen wij van Remeha een blijvende oplossing om van een goedwerkende CV zeker te zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Remeha over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Sarah Sopacua