Klacht: clubkaart

op 17 december 2012 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ook ik heb een brief ontvangen met de optie om 4% korting te krijgen op de reizen.
Maar het is niet mogelijk om de kaart te activeren, ik heb al een mail gestuurt om het aan te geven maar geen reactie gehad.

Gewenste Oplossing:

Dat er een mogelijkheid komt om via een goede site de kaart te activeren

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 19 december 2012 om 09:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer / mevrouw,

Er is inmiddels een inhoudelijke reactie naar u verstuurd.

Corendon Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Corendon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door pelsmaeker01