Klacht: claim inzake cancellen retourvlucht

op 19 oktober 2016 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Wij hebben in april een retourvlucht naar Barcelona geboekt, helaas werd de terugvlucht geannuleerd en moest wij met spoed een andere vlucht boeken. Dit lukte in 1e instantie niet omdat wij geld terug zouden krijgen omdat de vlucht goedkoper. Na lang proberen kwamen we erachter dat het wel lukte als we priority boekte en bij moesten betalen (via Ipad met cc). In plaats van een rustig ontbijtje moesten we de laatste nacht midden in de nacht onze 2 kleine kinderen wakker maken om zo naar huis te vliegen. Wij hebben dit allemaal aangegeven in de claim maar Ryanair lijkt het niet te begrijpen dat we meer kosten hebben gemaakt dan alleen de taxikosten. Deze zijn overigens goedgekeurd maar naar een rekeningnummer in Engeland overgemaakt (Royal Bank of Scotland). Nu hebben wij diversen malen geprobeerd om de extra vluchtkosten ook vergoed te krijgen maar dit lukt niet. Maar het mooiste van alles, Ryanair blijft volhouden dat zij het geld naar het juiste rekeningnummer hebben overgemaakt en zeggen zoek het maar uit bij je eigen bank!? Het rekeningnummer is voor ons totaal onbekend!! Zeer vreemd…

Dat wij de volledige claim alsnog retour krijgen plus de extrakosten voor priority boeken, het is niet veel maar gaat ons om het principe hoe wij bij RyanAir worden behandeld.
Wat onbeschofte ......... Referentie van RyanAir: 1083279/YU7Y6U

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door groenen2501