Klacht: cirque du soleil Totem zaterdag 30 september 2017

Begin september bestel ik via smiletickets 3 tickets van categorie 1 ter waarde van 108euro met verzendingskosten van 12euro voor de voorstelling van cirque du soleil op zaterdag 30 september. Dit was voor mii de eerste keer dat ik via internet tickets bestelde, dus voor mij op het eerste zicht was dit correct. Na een tiental dagen kreeg ik nog altijd geen bericht ivm mijn tickets, ondertussen was de betaling van 336euro gestort. Ik probeerde via mail contact te krijgen tevergeefs noch op het nr +31853034872 kreeg ik geen antwoord. Groot was mijn verbazing toen ik op 25 september eindelijk bevesting kreeg dat ik eindelijk mijn tickets kon afdrukken. MAAR de tickets die ik ontving waren van categorie 3ter waarde van 53euro.Ik begrijp nu wel dat er kosten aan verbonden zijn maar 165euro is nu wel hoog gegrepen, ik heb ook een zelfstandige zaak en met dergelijke frauduleuze praktijken kan ik niet mee omgaan. Ik heb dan ook een mail terug gestuurd met de vraag andere tickets over de brug te komen, natuurlijk kreeg ik geen antwoord. dit is echt SCHANDALIG. Ik informeer me nu voor een volgende voorstelling van Ciirque Du Soleil die plaats vind op 8 maart 2018 in A’pen en kom terug in aanmerking met smiletickets.Dit kan toch niet!!!

Niet tevreden!!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Smiletickets.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Smiletickets.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door michalon muriel