Klacht: Pakketje kwijt, gevonden en nu weer kwijt

op 12 oktober 2018 over Christine Leduc in de categorie Internetshops - Erotiek

Ik heb in aug een pakketje besteld bij Christine le duc. Toen ik het pakketje kreeg bleek er een gaatje in het pakje te zitten. Dus heb ik deze 29 aug terug gestuurd via postnl. Ik had gekozen voor after pay. Eind september een mailtje ontvangen van after pay met boete omdat ik niet had betaald. Dat is gek dan maar bellen naar Christine le duc, die hadden een technische dienst dus vrijdag 5 okt maar weer bellen. Zij konden het nergens terug vinden. Na 3 kwartier hadden ze het gevonden. Het pakketje was 30 aug al binnen maar zij waren vergeten om hem te scannen. Ik kreeg het advies after pay toch te betalen incl boete. Ze beloofde met hand op haar hart dat het gehele bedrag binnen enkele dagen op mij rekening zou staan. Met tegenzin heb ik betaald naar after pay.Nou in middels is het vrijdag 12 oktober nog geen geld ontvangen. Dan maar weer bellen, sorry mw maar we kunnen het pakketje niet vinden en er is ook geen melding gemaakt dat u verleden week heb gebeld. Hoe verlies je het vertrouwen in de mens. Deze dame gaat het doorgeven aan iemand en hopelijk krijg ik mijn geld eindelijk terug. ( zal wel excl de telefoonkosten en boete zijn) IK HOOP echt dat dit snel wordt opgelost. Inmiddels heb ik geen leuk pakje, ben ik bijna 60 euro kwijt excl. telefoonkosten. En ben ik gefrustreerd..

Ik ben tevreden als zij mij het bedrag vandaag betalen incl de boete die ik moest betalen after pay en een vergoeding van de telefoonkosten.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Christine Leduc over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Eidran@Telfort.nl